Ciekawe

Facebook – również dla biznesu!

775Views

Media społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram, już dawno przestały być dedykowane wyłącznie do rozrywki. Dzisiaj platformy te służą przede wszystkim do promocji marek i tworzenia spójnej komunikacji z klientami usług. Chcąc zaistnieć w mediach społecznościowych jako marka warto, abyś wiedział, od czego zacząć!

Szkolenia z Facebooka

Dzisiaj samodzielne odkrywanie Facebooka przez przedsiębiorców to nie tylko działanie po omacku – to przede wszystkim strata czasu. Olbrzymia ilość propozycji i możliwości, jakie platforma daje przedsiębiorcom sprawia, że niezbędne stają się szkolenia z Facebooka, podczas których otrzymujemy kompletne kompendium  wiedzy na temat tego, jak Facebook działa i jak może wspierać nasz biznes.

Podczas szkolenia omawiane są przede wszystkim zagadnienia związane z reklamą – jak działa w przypadku mediów społecznościowych, jakie korzyści może dać nam jako przedsiębiorcom, jakie rozwiązania wykorzystuje. W trakcie trwania szkolenia omawiane są konkretne przykłady działania reklam na Facebooku: zarówno kampanie poprowadzone wzorcowo, jak i te, których cele nie zostały osiągnięte. Poprzez znalezienie błędów u twórców nieudanych kampanii sami nauczymy się wielu przydatnych zagadnień. Dzięki szkoleniu dowiemy się, czym są cele i formaty oraz jak je poprawnie wykorzystywać, sprawdzimy, jak śledzić konwersję i zrozumiemy na czym polega budowanie lejka konwersji w naszych sklepach internetowych. Przydatne okaże się także omówienie analizy kampanii po jej zakończeniu i wyciąganie z niej wniosków.

Marketing i social media

Szkolenia z Facebooka obejmują również zagadnienia z zakresu działania w social media i budowania trwałej relacji z klientem. Wiele czasu poświęca się tu copywritingowi oraz poprawnym metodom tworzenia tekstów właśnie dla mediów społecznościowych.